Website laten maken door miss business marketingbureau

DE BUSINESSBLOG WAAR JE ECHT IETS AAN HEBT

We zijn bij Miss Business altijd eerlijk. Daarom hebben we op deze pagina geen bla bla-verhaal over dat we graag onze kennis met je delen middels onze blog en zo. Natuurlijk willen we je voorzien van handige social media tips, maar we schrijven deze blogs ook om de content op deze website met regelmaat te verversen, zodat we SEO-technisch gezien goed vindbaar blijven in Google. Daarnaast kunnen we met deze blogs onze expertise laten zien, zodat jij overtuigd raakt van onze kennis en kunde. Eerlijk he?

 

Overigens zijn deze redenen ook precies de redenen waarom jij zou moeten bloggen of het door ons zou moeten laten doen. Have fun reading!

De Corona-crisis heeft een enorme impact op iedereen; bedrijven en consumenten. Veel mensen vragen zich af waar dit gaat eindigen en wat het effect gaat zijn op hun bedrijf op korte en lange termijn. Marketeers en ondernemers vragen zich vooral af of en hoe ze......

Gemiddeld spenderen wij dagelijks zo’n 3 uur en 35 minuten op onze smartphone. Extreem lang? Aan de ene kant wel, maar bedenk je als marketeer eens dat jij samen met alle andere merken, bedrijven en producten gebruik moet maken van deze 3 uur en 35......

Marketing draait om creativiteit en communicatie, twee belangrijke factoren die maken dat bedrijven zich ècht onderscheiden van hun concurrenten. Zeker in online marketing is het belangrijk dat content en teksten opvallend en anders zijn, maar toch gebruiken veel bedrijven een lading clichés in hun marketing.......

Hoe hoog scoort jouw website in zoekmachines? Nog niet hoog genoeg of ben je helemaal niet zichtbaar? Als dit het geval is, is het tijd om je SEO (Search Engine Optimization) eens goed onder de loep te nemen. Veel ondernemers denken dit namelijk volledig onder......

Zo, de koffers zijn weer leeg, je bruine kleurtje spat er vanaf en je collega’s zijn er net zo klaar voor als jij. Tijd om weer te buffelen en vooral je online marketing ècht goed aan te pakken met deze oh-zo-belangrijke vraag: ‘Hoe vaak zit......

Behoor jij tot de ondernemers die vol voor komkommertijd gaan? Zonde! Ook al kan het rustiger zijn met aanvragen of verkopen, de zomermaanden zijn bij uitstek geschikt om je online marketing eens goed onder de loep te nemen en verbeteringen door te voeren. Als dan......

We willen je iets opbiechten. De helft van onze website-opdrachten is afkomstig van opdrachtgevers die net elders een nieuwe website hebben laten maken en daar allesbehalve tevreden over zijn. Ze zijn zelfs zó ontevreden dat ze verder gaan zoeken, over ons horen en contact opnemen......

Iedere ondernemer, dus ook jij, hoopt natuurlijk dat zijn/haar webshop een succes wordt. Alleen daar is wel iets meer voor nodig dan alleen je webshop online zetten. Juist! Je hebt bezoekers nodig en dan natuurlijk het liefst bezoekers die meteen geld uitgeven in jouw webshop.......

Webcare is tegenwoordig veel meer dan alleen de service die je aan je klanten levert. Bijna alle klachten, vragen en opmerkingen komen vandaag de dag binnen via social media. Hoe jij hier op reageert maakt of breekt je imago. Wanneer jij ervoor zorgt dat de......

Emailmarketing is nog steeds een knetter effectief communicatiemiddel voor bedrijven. Door eens in de zoveel tijd een catchy nieuwsbrief te versturen kun je gemakkelijk geïnteresseerde partijen bereiken en breng je het merk regelmatig onder de aandacht. Een zorgvuldig opgebouwde emaillijst is dus van onschatbare waarde......

Het vinden van goed personeel is de laatste maanden een taai stuk voor bedrijven. Er is een overvloed aan banen en veel mensen zijn lekker onder de pannen. Het vinden van geschikt personeel is allesbehalve makkelijk. De vacatures op grote vacaturesites leveren niets bijzonders op......

Hoewel het aantal gebruikers op dit platform in de schaduw staat bij Facebook of Instagram, is LinkedIn juist voor bedrijven mega waardevol. Het snelgroeiende aantal gebruikers van bijna 200 miljoen actieve professionals alleen al spreekt voor zich. Daarnaast is een LinkedIn bedrijfspagina een uitstekende plek......

Heb je ooit gehoord van een aanbeveling: ‘Ik moet je nu toch even vertellen over een bedrijf dat zijn werk precies heeft gedaan zoals je dat verwacht’. Nee, je zal het eerder horen als een bedrijf je weet te verrassen met de service, probleemoplossing of......

Is het je wel eens opgevallen hoe ongelooflijk saai veel content, documenten en emails zijn waar we dagelijks mee in aanraking komen? Websites puilen uit van standaard stockphotos en saaie teksten, je mail wordt regelmatig aangevuld met niet prikkelende offertes en algemene voorwaarden die taaier......

Emailmarketing? Is dat niet een beetje old-school? ‘Sinds de AVG kunnen wij er niks meer mee, we mogen niemand meer mailen’. Nope, zéker niet! Je zou het misschien niet verwachten, maar van alle marketingmiddelen heeft emailmarketing nog steeds het hoogste conversiepercentage! En is dat niet......

We horen je al denken: ephemeral content?! Jazeker, ephemeral content. Je kent het wel, die berichten die maar tijdelijk te zien zijn. Die berichten in de Stories van Instagram, Facebook, Snapchat en YouTube die iedereen wil zien omdat mensen nu eenmaal niks willen missen. In......

Afgelopen week hoorden wij: ‘Niemand kent dit bedrijf beter dan wij, waarom denken jullie dat jullie onze social media beter kunnen runnen dan wij?’ Je snapt dat we de kans hebben gegrepen om dat haarfijn uit te leggen. En omdat we jou niet in het......

De termen pushmarketing en pullmarketing zijn veelgebruikte termen in de marketingwereld. Dit heeft allemaal te maken met het feit dat bedrijven hun pushmarketing zoveel mogelijk in pullmarketing willen transformeren. Als bedrijf wil je natuurlijk dat klanten zoveel mogelijk tot jouw product en merk aangetrokken zijn......

Marketing, een klein woord met grote omvang. Zoiets als Superman zeg maar. Marketing is alles dat je als bedrijf doet om de verkoop van producten of diensten te bevorderen. Een goede marketingactie verdient zichzelf altijd terug, maar het bedenken ervan kan een uitdaging zijn. Voor......

Je ziet ze overal: social media influencers. Ze willen graag je producten of diensten promoten onder hun duizenden fans, maar willen daar natuurlijk wel iets voor terug.. Zijn ze ook zo handig voor jouw bedrijf als ze lijken? En is jouw bedrijf geschikt voor deze......

Op hoeveel websites kom jij met regelmaat waar je ècht blij van wordt? Hoeveel social content laat jou schateren? Ja, that’s food for tought he… Waarom wordt er zo weinig humor gebruikt in business? We zien de ene na de andere saaie website, langdradige offertes......

Heb jij je wel eens afgevraagd wat het resultaat is van jouw online activiteiten? Je hebt een mooie website, post braaf meerdere keren per week op social media en stuurt elke maand een nieuwsbrief. Goed man! Maar even serieus: hoeveel omzet haal je daar uit?......

Google ranking en SEO, het lijkt soms wel een sappig moddergevecht om met de relevante trefwoorden aan de top te staan van de eerste Google pagina. Maar hoe werkt die Google ranking nou eigenlijk? Wat moet je doen op je website qua SEO hoog te......

Een van de nieuwste online marketingkreten is: de zero moment of truth. Voorheen werden enkel de first, second en third moment of truth gebruikt. Deze moments of truth markeren de momenten waarop een klant met jouw merk, bedrijf, producten en werknemers in contact komt. Klanten......

We know for sure: vrouwen en online business zijn gewoon een geweldige combinatie. Waar dit vak lang is gedomineerd door mannen, zien we steeds meer vrouwelijke professionals die het geweldig doen en bedrijven met vrouwen in de top die waanzinnig groeien. En nee, dit wordt......

Je herkent het vast wel. Je hebt een leuke handtas gespot op een website en daarna zie je die tas overal! Of je nou op YouTube, Facebook en Instagram zit of een nieuwswebsite of forum leest. Spooky he? Alsof je non-stop in de gaten gehouden......

Vol trots laat de directeur de nieuwe website zien. Wát is hij gaaf geworden zeg! Maar 6 maanden na de lancering is de website niet gestegen in Google, vallen de ingevulde contactformulieren in aantallen tegen en is de euforie ver te zoeken. Herkenbaar? Wij vertellen......