BRANDING DIE JE RAAKT. FANS MAAKT. DIE KLOPT.

Elk bedrijf is een merk. En elk merk vraagt om een merkstrategie. Een sterk merk is herkenbaar, stabiel en onderscheidend. Dat klinkt simpel, maar dat is het niet. Het vraagt om inzicht op veel gebieden en daarom is het inschakelen van een branding bureau een slimme zet.

Want wie ben je? Wat maakt jouw bedrijf, product of dienst nou bijzonder? Wie is precies je doelgroep en waar slaat die doelgroep op aan? Miss Business, het leukste branding bureau in Rotterdam, helpt jullie om de antwoorden op die vragen te krijgen.

Door een enerverende brandingsessie halen wij alle belangrijke zaken naar boven, schrijven we jouw merkverhaal én werken we de beste strategie uit waarmee jij business kunt binnenhalen bij de perfecte doelgroep.

01.

kernwaarden.

Voor je merk echt goed de wereld ingeslingerd kan worden, gaan we terug naar de basis. Waar staat jouw merk of bedrijf voor? Wat is daar bijzonder aan? Tijd om je kernwaarden letterlijk in kaart te brengen.

02.

doelgroep.

De volgende, absoluut onmisbare stap, is het bepalen van je doelgroep en vooral hun pijn, plezier en behoefte. Waar slaan zij op als ze jouw merk of bedrijf tegenkomen? En wat doen ze er daarna mee?

03.

creativiteit.

Als kernwaarden en doelgroep helder zijn gaan we door naar het creatieve stuk: hoe brengen we die kernwaarden tot uiting in dat wat anderen zien? We kijken naar huisstijl, kleuren, tone of voice en meer.

04.

middelen.

Als dat helemaal rond is kijken we hoe we deze zaken combineren, zodat jij exact weet welke middelen en kanalen nodig zijn om jouw doelgroep te bereiken, te bekoren en vast te houden. Branding zoals het hoort.

01.

kernwaarden.

Voor je merk echt goed de wereld ingeslingerd kan worden, gaan we terug naar de basis. Waar staat jouw merk of bedrijf voor? Wat is daar bijzonder aan? Tijd om je kernwaarden letterlijk in kaart te brengen.

02.

doelgroep.

De volgende, absoluut onmisbare stap, is het bepalen van je doelgroep en vooral hun pijn, plezier en behoefte. Waar slaan zij op aan als ze jouw merk of bedrijf tegenkomen? En wat doen ze er daarna mee? Hoe houd je ze vast?

03.

creativiteit.

Als kernwaarden en doelgroep helder zijn gaan we door naar het creatieve stuk: hoe brengen we die kernwaarden tot uiting in dat wat anderen zien? We kijken naar huisstijl, kleuren, tone of voice en meer.

04.

middelen.

Als dat helemaal rond is kijken we hoe we deze zaken combineren, zodat jij exact weet welke middelen en kanalen nodig zijn om jouw doelgroep te bereiken, te bekoren en vast te houden. Branding zoals het hoort.

daisy konijnendijk

Daisy Konijnendijk - Online marketeer

'45% van de bedrijven die langer dan 3 jaar bestaan, zien hun omzet gemiddeld met 30% stijgen als de branding wordt aangepakt.'

'Start-ups groeien gemiddeld 3 keer sneller als ze investeren in branding en merkpositionering en een branding bureau inschakelen.'

KLAAR VOOR

branding 2.0?

Laat je nummer achter, dan bellen we je. Natuurlijk mag je ons ook bellen op 0103074125.